Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'objectiu principal del nou òrgan és que els consistoris puguin compartir eines per combatre la violència masclista
La comissió sectorial per una Mallorca Lliure de Violències Masclistes ja és una realitat. És un nou òrgan impulsat pel Consell de Mallorca i integrat pels 53 municipis de l’illa. L’objectiu principal és que els consistoris puguin posar en comú campanyes de sensibilització, informació i eines per combatre i prevenir la violència masclista.
La nova comissió treballarà sobre les necessitats en matèria d’igualtat detectades en els municipis. I per fer-ho de manera més àgil faran servir una nova plataforma en línia, que a partir d’avui ja està en funcionament.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992