El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Adverteixen que els concursos queden deserts perquè les empreses no poden assumir els preus de sortida
La carretera entre Maó i Es Castell llueix reformada des de fa 5 mesos. Però les obres van començar amb mig any de retard. El primer concurs va quedar desert perquè a cap constructora de l’illa li sortien els comptes amb el preu de sortida que va fixar el Consell. Però aquest és només un dels tres casos que hi hagut enguany a l’illa.
L’escola Antoni Juan de Maó du mesos esperant un ascensor per evitar les nombroses escales que hi ha per accedir al centre. El primer concurs per construir-lo també va quedar desert i la Conselleria d’Educació ha hagut de pujar-ne el preu.
Des d’Educació constaten que la manca de mà d’obra qualificada també és un problema. Dues de les quatre obres que duen retard han hagut de canviar de personal en diverses ocasions i no podran cumplir el termini establert.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca