Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Tindrà una capacitat de 14.000 metres cúbics, que augmentarà considerablement la capacitat del dipòsit actual, que és de 580
A l’estació depuradora d’Algaida-Montuïri s’està construint una nova bassa de regadiu de 14.000 metres cúbics, que augmentarà considerablement la capacitat del dipòsit actual, que és de 580 metres cúbics. L’ampliació i modernització suposarà una millora en la qualitat de l’aigua gràcies a un nou sistema d’oxigenació i de filtratge, adaptats a les noves normatives.
La nova bassa beneficiarà els 19 pagesos que conformen actualment la comunitat de regants d’Algaida-Montuïri, però facilitarà el reg a noves plantacions, sobretot de ferratgeres i d’ametllers. I és que la producció d’ametlla es pot veure incrementada de manera considerable si es converteix el cultiu de secà a regadiu. De moment, la bassa es troba en fase d’excavació i la previsió és que estigui acabada abans de l’estiu de 2019. El cost és de 800.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
És Carlos García Roldán, més conegut com a Charly