Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Clients de Bankia titllen la situació de "tercermundista"
L’Associació de Consumidors i Usuaris de Balears durà al Banc d’Espanya, la “situació caòtica” que s’està vivint a moltes sucursals de Bankia després de la fusió amb el BMN, Banc Mare Nostrum. Segons ha explicat Consubal a través d’un comunicat, centenars d’usuaris de BMN s’estan posant en contacte amb ells per denunciar la situació que pateixen i que, arriben a qualificar, de “tercermundista”. A través d’aquests contactes l’associació de consumidors assegura que ha pogut constatar les dificultats tècniques i d’atenció que s’estan produint a les oficines de la nova marca, sobretot, diuen, en aquelles oficines que fins al 19 de març de 2018 eren sucursals de BMN i ara són de Bankia. L’escrit de denúncia que prepara l’entitat s’enviarà també a la Direcció General de Consum.
Aquesta mateixa setmana IB3 Notícies recollia les queixes de molts clients de Bankia per mor de les llargues cues i les esperes que es produeixen a moltes oficines de l’entitat.
Llargues coes i clients enfadats a algunes oficines de Bankia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions