Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Entre les companyies es troben Ibèria, Air Europa i Ryanair entre d'altres
El Ministeri de Consum ha denunciat 17 companyies aèries davant els tribunals per no informar els clients del dret que tenen a rebre un reemborsament en el cas de cancel·lació del seu vol.
El Ministeri sol·licita una acció de cessament d’unes “pràctiques comercials que considera deslleials” en no complir normatives europees i estatals que obliguen a retornar els doblers als afectats en un termini de 7 dies.
Moltes aerolínies opten per donar bons de vol per canviar en el futur per un nou bitllet. El client té la potestat d’acceptar o rebre els doblers.
En aquest sentit, Consum també demana que siguin declarats nuls els contractes dels viatgers que hagin acceptat aquests bons mitjançant un consentiment viciat sense donar opció als clients.
Les companyies denunciades són Ibèria, Air Europa, Lufthansa, Air France, Binter Canarias, EasyJet, Eurowings, Jet 2, KLM, Latam Airlines, Ryanair, Scandinavian Airlines (SAS), Transavia, Thomson Airways (TUI), United Airlines, Volotea i Wizzair.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"