Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els denunciants són 7 persones als quals se'ls va anul·lar el vol de tornada per no haver operat el d'anada
162
La direcció General de Consum ha sancionat amb 448.000 euros l’aerolínia Ibèria per l’ús de clàusules ‘no show’. Es tracta d’una pràctica abusiva, prohibida recentment pel Tribunal Suprem, per la qual s’anul·la el vol de tronada si no s’ha fet el d’anada. La multa és resultat de les denuncies presentades per 7 persones, afectades en trajectes amb origen i destí Balears.
La sanció compta, a més, amb dos agreujants. D’una banda, per reiteració i del ‘altra per reincidència, ja que Ibèria ha estat sancionada en els darreres tres anys pel mateix motiu amb un import total de 60.000 euros.
L’aerolínia va recórrer la setmana passada la sanció, amb un recurs d’alçada davant la Conselleria de Salut.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €