Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
És la darrera proposta expositiva de La Misericòrdia, una mostra de l'artista Olimpia Velasco
Un piló de pedra és un vèrtex geodèsic. Només a Mallorca n’hi ha 152. Serveixen per construir mapes topogràfics, i també d’inspiració per a artistes com Olimpia Velasco. ‘Geodèsia’ és una reflexió sobre la contemplació, i sobre el paisatge que trobam en el camí cap als punts geodèsics.
Es divideix en tres sales. La primera mostra, en forma de dibuixos, la xarxa geodèsica de Mallorca i els seus colors. La segona la formen dues grans peces de tela i tres escultures. Representa el lloc triat, aquell que t’alimenta l’esperit. La pura contemplació. La darrera evidencia les cicatrius del paisatge. Fotografies que mostren l’acció destructora de l’ésser humà, i el seu impacte en l’entorn.
Per continuar generant vincles entre disciplines, mentre duri l’exposició s’han programat activitats complementàries de dansa, ioga i cant.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023