Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

L'Agència de defensa del territori ha interposat un recurs contenciós administratiu contra l'Ajuntament d'Escorca per fer obres a la urbanització des Guix.
L’Agència de defensa del territori ha interposat un recurs contenciós administratiu contra l’Ajuntament d’Escorca per fer obres a la urbanització des Guix. El motiu és la col·locació de nous fanals i l’asfaltat d’un carrer amb voreres a una àrea rural d’interès paisatgístic on no es poden posar serveis. Sorpresa a l’ajuntament d’Escorca. Diuen que no entenen com unes obres subvencionades pel Consell ara creen polèmica. L’Agència no ha tengut cap resposta per part de l’Ajuntament i, per silenci administratiu, inicien el procés perquè sigui la justícia que decideixi quina penalització li correspon. L’acord s’ha pres amb l’abstenció del PP i del PI. Tal com explica el batle del municipi, Antoni Solivelles l’agència de disciplina urbanística va aturar les obres de la substitució parcial de la canalització, però no de l’asfaltat.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions