Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Només han excavat 53 dels 60 metres previstos per aquest dilluns dematí
Arribar als 60 metres de profunditat en el túnel paral·lel al pou on va caure el petit Julen costa més del que havien previst. Les màquines i els tècnics hi han fet feina tota la nit però a hores d’ara només han arribat als 53 metres de profunditat. Les feines es compliquen per la duresa extrema de les roques i, de fet, la màquina ha hagut de fer una petita pausa durant el matí per manteniment.
Quan acabin, hauran de protegir els laterals del túnel amb canonades de ferro per evitar-ne despreniments. I a més, la brigada de salvament miner d’Astúries, que hi baixarà per continuar amb el rescat, ha sol·licitat que s’omplin de terra els laterals del conducte per garantir la seguretat de l’equip. Les tasques s’allargaran almanco 9 hores.
Després els miners podran baixar-hi amb la cistella de ferro per començar a excavar el túnel horitzontal de 4 metres que els permetrà arribar fins al punt on creuen que hi ha el petit Julen. Aquesta galeria la picaran a mà o amb ajuda de picadores pneumàtiques i, tot i que en un primer moment parlaven que la feina es podria allargar 24 hores, els miners no volen parlar de terminis.
A Totalán continuen fent-hi feina més de 300 efectius quan es compleixen vuit dies des que el petit Julen va caure accidentalment dins un pou. Almanco passaran 24 hores per arribar al punt on es troba. Els seus pares avui n’han visitat la zona.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal