L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Junts per Catalunya ha anunciat que torna a abstenir-se en la segona sessió del debat que es celebrarà aquest dimarts
Continua el bloqueig per a la investidura del candidat d’Esquerra a la presidència de la Generalitat, Pere Aragonès. Junts per Catalunya ha anunciat que torna a abstenir-se en la segona sessió del debat que es celebrarà aquest dimarts en el Parlament.
Així ho ha acordat l’executiva de la formació liderada per Carles Puigdemont. Això després que les dues formacions independentistes continuen sense tancar un acord per a la investidura d’Aragonès, tot i els contactes que han mantingut aquest cap de setmana.
Això posarà en marxa el termini de dos mesos, abans que es convoquin noves eleccions de manera automàtica. No obstant això, la portaveu de Junts, Elsa Artadi, s’ha mostrat confiada que “en els pròxims dies” es podrà arribar a un acord sense necessitat d’esgotar els dos mesos de marge.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues