X

Continua el degoteig de tancament d’hotels afectats per la fallida de Thomas Cook

A Cala Millor avui tanca un altre hotel, que s'afegeix a la resta que s'han tancat els darrers dies

07/10/2019

Continua el degoteig de tancament d’hotels afectats per la fallida de Thomas Cook

72

Dues setmanes després de la fallida de Thomas Cook continua el degoteig d’establiments hotelers que avancen el tancament per manca de turistes. Una de les zones més afectades és la del Llevant de Mallorca.

A Cala Millor ja n’han tancat més d’una desena, i avui mateix en tanca una altre, l’Hotel Santa Maria. I demà, el Tropicana.

El tancament d’hotels també afecta de manera directa a l’oferta complementària de la zona, que quedarà fora clients i molts també hauran d’avançar el tancament de la temporada.

 més info Tanquen a Mallorca els primers establiments hotelers afectats per la fallida de Thomas Cook  més info La fallida de Thomas Cook provoca pèrdues de vuit milions d’euros als hotels eivissencs  més info Tanquen els primers hotels de Thomas Cook a Menorca

 

Notícies relacionades >

Thomas Cook

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT