Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Mentrestant la Policia Nacional continua cercant l'autor d'un apunyalament a Sant Jordi
Inici d’any complicat a les Illes. Una jove de 25 anys continua en estat crític després de caure d’una altura de 20 metres al Santuari de Cura, a Algaida i un jove de 22 anys, apunyalat a la cama, a Sant Jordi, a Palma. La policia nacional continua cercant l’autor de l’agressió. Un accident avui horabaixa al centre de Maó, ha deixat ferits també dos joves de 15 i 16 anys.
A més, un incendi ha obligat a precintar tres habitatges d’aquest edifici de Palma. Tot indica que el foc s’ha iniciat per mor d’una cigarreta que ha fet prendre un matalàs. Un home ha estat intoxicat per inhalació de fum. La Policia Local ha precintat el pis on s’ha originat el foc i dos més per precaució.
A Vila, a Eivissa, un vianant ha estat atropellat a les tres de la matinada. A més la Policia Local ha hagut d’intervenir en la baralla de cinc persones al passeig Marítim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €