Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Mentrestant la Policia Nacional continua cercant l'autor d'un apunyalament a Sant Jordi
Inici d’any complicat a les Illes. Una jove de 25 anys continua en estat crític després de caure d’una altura de 20 metres al Santuari de Cura, a Algaida i un jove de 22 anys, apunyalat a la cama, a Sant Jordi, a Palma. La policia nacional continua cercant l’autor de l’agressió. Un accident avui horabaixa al centre de Maó, ha deixat ferits també dos joves de 15 i 16 anys.
A més, un incendi ha obligat a precintar tres habitatges d’aquest edifici de Palma. Tot indica que el foc s’ha iniciat per mor d’una cigarreta que ha fet prendre un matalàs. Un home ha estat intoxicat per inhalació de fum. La Policia Local ha precintat el pis on s’ha originat el foc i dos més per precaució.
A Vila, a Eivissa, un vianant ha estat atropellat a les tres de la matinada. A més la Policia Local ha hagut d’intervenir en la baralla de cinc persones al passeig Marítim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata