Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
L'empresari és investigat per la Guàrdia Civil per mor d'un possible delicte mediambiental
Continua en marxa el negoci de fondejos il·legals a Porroig, a Sant Josep. L’Associació ‘Salvem sa Badia’ ho ha denunciat a la seva pàgina web, mitjançant una sèrie de vídeos enregistrats els darrers dies.
La plataforma ecologista explica que l’empresari, que és investigat per la Guàrdia Civil per mor d’un possible delicte mediambiental, continua oferint un servei d’amarrament il·legal, amb morts que ell mateix instal·la al fons de Porroig. ‘Salvem sa Badia’ també diu que molts dels seus clients són xàrters il·legals que utilitzen aquesta zona com a base per fondejar, i les casetes varador com a ports on recepcionen els clients.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals