Continua en marxa el negoci de fondejos il·legals a Porroig, a Sant Josep. L’Associació ‘Salvem sa Badia’ ho ha denunciat a la seva pàgina web, mitjançant una sèrie de vídeos enregistrats els darrers dies.
La plataforma ecologista explica que l’empresari, que és investigat per la Guàrdia Civil per mor d’un possible delicte mediambiental, continua oferint un servei d’amarrament il·legal, amb morts que ell mateix instal·la al fons de Porroig. ‘Salvem sa Badia’ també diu que molts dels seus clients són xàrters il·legals que utilitzen aquesta zona com a base per fondejar, i les casetes varador com a ports on recepcionen els clients.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos