El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La víctima ha estat ingressada a l'hospital Mateu Orfila per inhalació de fum
Una dona de 53 anys ha ingressat aquest dimarts a l’hospital Mateu Orfila de Maó en estat greu per inhalació de fum, després d’un incendi originat de matinada en el seu habitatge, a Ciutadella, segons ha informat el SAMU 061. La dona evoluciona favorablement i es troba estable en aquests moments al servei d’Urgències, després de respondre bé al tractament per intoxicació de monòxid de carboni.
El foc s’ha iniciat minuts abans de les 5 de la matinada. Les imatges captades pels bombers mostren les flames que han calcinat aquest habitatge del carrer Madrid. L’incendi s’ha originat al menjador, que ha quedat totalment destruït. Les flames no s’han estès a la resta de l’habitatge, però la quantitat de fum que s’ha originat ha obligat a desallotjar tot l’edifici.
Segons han explicat els bombers, a l’interior hi havia una dona, que es trobava inconscient per intoxicació del fum i ha hagut de ser traslladada a l’hospital Mateu Orfila, on continua ingressada. Ha estat ella mateixa qui ha telefonat per alertar que la casa s’incendiava i que era dins una habitació de la qual no podia sortir per mor del fum. Ha seguit les indicacions, però quan els bombers i els cossos de seguretat han arribat l’han hagut de rescatar i traslladar a l’hospital en una unitat de suport vital.
Dues persones més han hagut de rebre assistència. Una dona jove amb una crisi d’ansietat i un agent de la Policia Nacional per intoxicació o lleu per fum. Les causes de l’incendi encara es desconeixen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits