L'home de 59 anys, també ferit, continua ingressat a l'UCI de l'Hospital Mateu Orfila, estable dins la gravetat
El sinistre es va produir ahir al matí quan un cotxe i una motocicleta van topar frontalment.
265La dona de 43 anys que va patir un accident dilluns a la carretera general de Menorca continua ingressada molt greu a l’Hospital de Son Espases, on ha hagut de ser operada de les ferides patides en el sinistre. L’home de 59 anys, també ferit, continua ingressat a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila, estable dins la gravetat. El sinistre va ocórrer ahir al matí quan un cotxe i una motocicleta van topar frontalment a la sortida d’Alaior cap en es Mercadal. Les persones ferides són les que viatjaven a la moto.
D’altra banda, hi ha hagut un altre accident entre un cotxe i un ciclomotor a Cala en Porter. Han resultat ferides dues joves de 17 anys. Una d’elles es troba ingressada, estable, al Mateu Orfila, i l’altra, amb múltiples policontusions, ha estat traslladada a la Clínica Juaneda de Ciutadella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom