Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
De 3.000 anuncis d'habitatges, només uns 720 tenen publicat el número de registre d'estada turística
La campanya d’inspecció de lloguers del Consell d’Eivissa està donant fruits. Dels 4 informadors que van començar a fer feina fa una setmana, dos han fet 167 entrevistes a veïns i han localitzat 35 pisos que es lloguen a turistes.
Els altres dos han fet accions de rastreig a Internet i han trobat més de 3.000 anuncis d’habitatges, dels quals només uns 720 tenen publicat el número de registre d’estada turística.
El Consell té previst enviar missatges de text als anunciants, perquè regulin la seva activitat i obrir expedients en cas que no es faci.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre