Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El Consell de Menorca, que ha prorrogat les obres Ciutadella-Ferreries fins al 22 de febrer, debat avui dilluns en plenari la solució a les polèmiques rotondes
El departament de Mobilitat encara no ha anunciat cap acció sobre les rotondes a doble nivell a mig construir de la carretera general. Fa un mes que hauria d’haver presentat l’informe sobre el pressupost de l’esbucament de la de Rafal Rubí, però encara es desconeix el seu contingut. Els populars creuen que el desenllaç s’està allargant massa.
Pel que fa a la rotonda de l’Argentina, ja fa més d’un any que la Comissió Balear de Medi Ambient va avalar-ne l’esbucament, per ser zona potencialment inundable, però tampoc no hi ha hagut cap moviment.
La reforma del tram Ferreries-Ciutadella hauria d’haver acabat avui però l’empresa constructora no ha pogut complir els terminis per l’aturada de l’estiu i les pluges de la tardor. La comissió de Govern acab d’aprovar una pròrroga i es preveu que estiguin enllestides al febrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa