Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Reach Mallorca denuncia que la discoteca Megapark els intenta boicotejar perquè els fan perdre doblers
La polèmica ha esclatat a Platja de Palma. Des de principis de la setmana passada, hi ha hagut actes religiosos multitudinaris damunt l’arena que han augmentat les molèsties entre els veïns de la zona. Tot i això, els organitzadors diuen tenir tots els permisos.
Reach Mallorca és una organització religiosa vinculada al col·lectiu Gospel Tribe. Són més d’un centenar de joves d’arreu d’Alemanya que, des de fa uns anys, fan conferències prop de la discoteca Megapark amb l’objectiu d’evangelitzar turistes.
Alguns veïnats critiquen el perill de la instal·lació elèctrica i denuncien com ha augmentat el renou enguany.
L’organització compta amb un permís de costes, un informe favorable de l’Ajuntament i assegurança obligatòria. El passat dijous, degut a les denúncies dels veïnats, la policia va aixecar acta, però varen trobar que l’activitat no era perillosa i no la varen interrompre.
Denuncien que Megapark els intenta boicotejar perquè els fan perdre doblers. Diuen que han enviat individus amb altaveus per intentar ofegar el so de l’acte.
Aquest dimarts han fet el darrer acte que tenen autoritzat. Veurem si l’any que ve, tot i la polèmica, la religió torna a trepitjar Platja de Palma.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi