Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El partit Arrelam explica que es preveu l'alternativa de construir-hi una petita rotonda mentre el batle, Joan Rotger, ho nega
102
Escolta la notícia a IB3 Ràdio
Continua la polèmica per la rotonda que s’havia de construir a l’accés a Selva, des de la carretera de Lluc. L’Ajuntament ha redactat un nou projecte quant a les obres d’aquesta infraestructura, que no va tenir una bona acollida entre els veïnats. L’equip de l’oposició, Arrelam, critica la manca de transparència per part del consistori, ja que diu una segona alternativa és construir una rotonda més petita. El batle del municipi, Joan Rotger, ho nega i afirma que l’únic projecte que hi ha és el d’habilitar una intersecció en forma de “T”.
Recordem que en el passat mandat, amb l’antic equip format per Arrelam, Esquerres x Poble i El Pi, es varen posar en marxa les obres d’una rotonda a l’accés a Selva. El projecte va tenir una forta oposició veïnal. Amb l’entrada del nou equip de govern del PP, l’actual batle va aturar les obres i va proposar l’alternativa de fer una intersecció en forma de “T”. El portaveu de la formació de l’oposició Arrelam, Biel Morro, explica que aquest segon projecte municipal també preveu l’alternativa de construir-hi una petita rotonda.
La formació Arrelam creu que seria una bona opció per atreure més turistes. Amb tot, però, el batle, Joan Rotger, nega l’existència d’aquesta opció. Diu que l’únic projecte que es durà a terme és una intersecció i en cap cas una rotonda.
Rotger critica que el partit Arrelam està intentant aturar el nou projecte. De fet, el batle preveu que les obres podrien començar entre aquest mes de març o el mes que ve.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari