Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Està previst que dimarts de la setmana que ve obrin portes els jutjats de violència contra la dona, d'instrucció i penal
Continuen la feines de trasllat de documentació, equips informàtics i material a la nova seu judicial d’Eivissa. Està previst que la nova instal·lació entri en funcionament dimarts de la setmana que ve.
Hi quedarien instal·lats els jutjats de violència contra la dona, d’instrucció i penal. El jutjat de Guàrdia continuarà uns dies més a les dependències del Cetis. I el jutjat social i fiscalia ho farà a principis de l’any que ve.
El sindicat CSIF valora positivament l’inici d’aquest trasllat, molt esperat, en què asseguren ha estat un any molt dur, després que el passat mes de gener un incendi cremàs les antigues dependències.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears