Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Un equip d'IB3notícies s'ha embarcat avui amb la Guàrdia Civil per seguir de prop la recerca de David Cabrera
Un equip d’IB3notícies s’ha embarcat avui amb la Guàrdia Civil per seguir de prop la recerca de David Cabrera, el jove desaparegut dilluns al port de Sóller metre practicava barranquisme. 48 voluntaris han sortit a bord de 10 embarcacions per participar al dispositiu.
A les 16h del capvespre ha arribat un helicòpter provinent de Madrid amb una càmara que servirà per fotografiar la mar.
Antonio Montalvo, portaveu de la Guàrdia Civil a les Illes Balears, ha explicat que compten amb molts gairebé 50 voluntaris distribuïts en diferents equips i, a terra, tenen vint voluntaris distribuïts en set grups perquè també observin el mar i es coordinin amb els altres voluntaris.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou