Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La Guàrdia Civil ha localitzat el cotxe que havia llogat al mirador des Vedrà
Continua la recerca de la turista alemanya de 57 anys desapareguda a Cala d’Hort, a Eivissa. Se n’ha trobat la documentació i diversos objectes personals a l’interior d’un cotxe que havia llogat. El vehicle ha estat localitzat aparcat prop del mirador que hi ha davant d’Es Vedrà. També s’han trobat les seves sabates, prop de la Torres des Savinar.
La veu d’alarma la va donar la parella de la desapareguda dijous vespre. Des d’ençà, se l’ha cercat per les penyes amb un dron, també s’ha activat un helicòpter i una llanxa del GEAS, així com una unitat canina que ha rastrejat la zona boscosa. També per terra hi ha desplegats equips de la Guàrdia Civil, la Policia Local de Sant Josep, Protecció Civil i diversos grups de voluntaris.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables