Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Hi ha 14 persones detengudes en relació a l'atemptat
La Televisió Pública de Turquia ha fet públiques noves dades sobre l’autor de l’atemptat al club “Reina” d’Istanbul la Nit de Cap d’Any. Es tracta de Lakhe Mashrapov, de 28 anys i natural de Kirguizistan. La cadena ha penjat una imatge del seu passaport però després ha suprimit tota la informació. Pel moment, però, ningú no ha desmentit la notícia.
El suposat assassí de 39 persones va arribar procedent de Síria a la localitat turca de Konya al novembre, amb la seva dona i els seus dos fills. Tots tres estan ara custodiats per la policia.
Les darreres hores s’han detengut dos estrangers a l’aeroport d’Ataturka relacionats amb l’atac. Unes detencions que se sumen a les d’altres 12 persones arrestades durant una batuda duita a terme al barri des d’on l’atacant va agafar el taxi que el conduiria a una zona pròxima a la discoteca on va perpetrar l’atemptat.
Alguns mitjans locals asseguren que el terrorista va buidar sis carregadors i va disparar 180 bales antiblindatge en només 7 minuts. Va emprar granades quan recarregava, segons els testimonis. Alguns d’ells varen escoltar fins a tres explosions.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols