L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Manolo Bosch assegura que els balearicos han rebut dos documents amb recomanacions de la RFEF i el CSD
Les imatges de la UD Eivissa assistint a l’Estadi de Can Misses per entrenar han destapat la caixa dels trons. Unes imatges que varen fer que l’Atlètic Balears, per mitjà del seu gerent Guillermo Pisano, assegurés que no entrenarien ni competirien fins que no hi hagués un protocol oficial.
Pel conjunt blanc-i-blau el material que han rebut no és vàlid ni suficient per tornar als entrenaments. El secretari general de la territorial balear, Manolo Bosch, ha transmés a Pisano que com a membre de la Comissió de Segona B hauria de formar part de la redacció d’aquest nou protocol.
Mentrestant, l’Eivissa ha tornat als entrenaments seguint un protocol elaborat pel club. Un text que l’Eivissa ha posat a disposició dels equips de Segona B. És un document de cinc pàgines que l’entitat evissenca ha fet d’acord amb les indicacions del Ministeri de Sanitat, del Consell Superior d’Esports i d’experts sanitaris consultats pel conjunt pitiús.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues