Logo IB3N
X

Continua la vigilància a les mesures anti-Covid

A Palma, s'aixecaren ahir més d'un centenar d'actes per incomplir les restriccions

04/04/2021

Continua la vigilància a les mesures anti-Covid

155

Només a Palma el dispositiu de vigilància coordinat per la Direcció General d’Emergències va aixecar ahir més de 120 actes per incompliment de la normativa anti-Covid. Són principalment per ajuntar-se més grups de convivència dels permesos i per un mal ús de la mascareta. El dispositiu es va centrar ahir a les zones de turisme i habituals d’oci, a Platja de Palma, les platges urbanes i també als parcs. Avui continuen fent feina i el dispositiu es manté actiu a totes les Illes.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella