Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Es presenta el treball de Sancho 'Meditaciones' i un repertori de versions jazzificades de la Big Band
La vetllada d’aquest dimecres de l’Eivissa Jazz l’obre el pianista, compositor i productor David Sancho, que presenta el seu darrer treball ‘Meditaciones’. Un disc a trio que mescla el jazz clàssic amb rock simfònic, música clàssica, ambiental i electrònica.
Una jornada amb accés gratuït, al parc Reina Sofia, que continua amb l’homenatge de la Big Band Ciutat d’Eivissa a Frank Sinatra. Que ofereix, segons el seu director Vicent Tur, un repertori basat en estàndards del jazz i versions Jazzificades de temes pop i rock, emulant el Rat Pack, el grup d’amics de Sinatra.
Els concerts continuaran fins dissabte, dia 2 de setembre. A partir de dijous, ja es faran al Baluard de Santa Llucía, a Dalt Vila. Demà, amb Los Auroras i l’Eivissa Jazz Experience.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats