Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Es presenta el treball de Sancho 'Meditaciones' i un repertori de versions jazzificades de la Big Band
La vetllada d’aquest dimecres de l’Eivissa Jazz l’obre el pianista, compositor i productor David Sancho, que presenta el seu darrer treball ‘Meditaciones’. Un disc a trio que mescla el jazz clàssic amb rock simfònic, música clàssica, ambiental i electrònica.
Una jornada amb accés gratuït, al parc Reina Sofia, que continua amb l’homenatge de la Big Band Ciutat d’Eivissa a Frank Sinatra. Que ofereix, segons el seu director Vicent Tur, un repertori basat en estàndards del jazz i versions Jazzificades de temes pop i rock, emulant el Rat Pack, el grup d’amics de Sinatra.
Els concerts continuaran fins dissabte, dia 2 de setembre. A partir de dijous, ja es faran al Baluard de Santa Llucía, a Dalt Vila. Demà, amb Los Auroras i l’Eivissa Jazz Experience.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals