Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'ocupació és baixa a l'espera d'un volum important de clients
Continua el degoteig d’obertura d’hotels a Formentera. El darrer ha estat un Insotel de 4 estrelles que ho ha fet aquest cap de setmana.
Degoteig de turistes però sembla que hi destaquen les estades curtes, condicionades per la COVID-19. En el cas d’aquest hotel, habitualment obrien a finals d’abril o principis de maig. Aquesta temporada han hagut d’obrir dos mesos després.
Ara l’ocupació és baixa, a l’espera d’un volum important de clients. En temporades anteriors, acostumaven a treballar, principalment, amb turistes italians, però també amb nacionals, alemanys i francesos. Han llançat promocions per atreure-hi turistes, però no detallen fins on arriben els descomptes.
No volen arriscar-se a parlar de previsions d’ocupació i treballen dia a dia. A Formentera, aquest mes de juliol roman oberta el 80 per cent de la planta hotelera.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma