El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta d'Antonio Escandell, de 82 anys, i que es troba desaparegut des de divendres passat
Continua el dispositiu per trobar un home desaparegut a Sant Joan de Labritja. Es tracta d’Antonio Escandell, de 82 anys, i que pateix alzhèimer. El cerquen des de divendres passat, quan va ser vist per darrera vegada.
L’home és de complexió prima i té els cabells blancs. En el moment de la desaparició vestia calçons texans i una camiseta blanca. L’operatiu de recerca continua en marxa i a darrera hora de diumenge es va tancar sense resultat, segons han informat fonts de l’Ajuntament de Sant Joan, que ha mobilitzat la Policia Local en un dispositiu en el qual també participa la Guàrdia Civil i Protecció Civil. SOS Desapareguts i Emergències del Govern s’han fet ressò a través de les xarxes socials de la recerca i demanen col·laboració ciutadana.
Si en teniu cap informació, podeu telefonar al 112.

S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa