Continua molt greu a l’Hospital de Son Espases l’home que ahir dimecres va caure a les roques per un desnivell a la Victòria, a Alcúdia. En el moment dels fets, el ferit, de 39 anys, pescava amb un grup d’amics, va llenegar i va perdre l’equilibri.
Salvament Marítim i els Bombers el rescataren i després, el traslladaren a l’Hospital. Ara continua a l’UCI amb cops molts forts al cap.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui