El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Aquest dimecres es van dur a terme escorcolls a diferents punts de Vila i a la localitat de Sant Josep
212
Una macrooperació contra el narcotràfic i el blanqueig de capitals a Eivissa ha donat com a resultat la detenció d’una desena de persones. Agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Nacional i de Duanes de l’Agència Tributària van dur a terme aquest dimecres escorcolls a diferents punts de Vila i a la localitat de Sant Josep.
Un gran operatiu antidroga i contra el blanqueig de capitals a l’illa, on s’han confiscat diferents quantitats de doblers en metàl·lic i substàncies estupefaents. Es tracta d’una operació que encara continua oberta i sota secret de sumari. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat a Europa Press, aquest dijous els agents continuen recopilant proves i dades sobre l’operatiu i podria haver-hi més detencions.
Ja s’han decomisat diversos tipus de droga així com diferents quantitats de doblers en metàl·lic. Doblers encara per determinar perquè la causa es troba sota secret de sumari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera