Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Salut recomana no acudir a l'hospital en casos de grip, sinó telefonar el 061 o bé acudir al centre de salut
A les 15.00 hores d’aquest dimarts, l’àrea d’urgències de l’Hospital de Son Espases, segons l’IB-Salut, 37 pacients estaven pendents de pujar a planta, una xifra que segons els sindicats a les 17.00 hores ja en superava la cinquantena.
A Son Llàtzer n’eren 17, quatre a Manacor i cinc a Inca. Una saturació que, segons expliquen els professionals, és per mor de l’increment de malalties respiratòries i al fet que s’han reprès les operacions programades que s’havien reduït per Nadal.
Des de l’IB-Salut expliquen que ja han posat fill a l’agulla. S’han obert una setantena de llits, alguns d’aquests a l’Hospital Verge de la Salut, i s’han contractat uns 90 professionals. A més, a Son Espases i Son Llàtzer s’han posposat les intervencions no urgents previstes pels capvespres per evitar encara més ingressos.
A la resta de les Illes, la situació és molt més tranquil·la. L’ocupació de llits és del 75% i aquest dimarts horabaixa cap pacient estava pendent d’ingrés.
Des de Salut recomanen no acudir a l’hospital en casos de grip, sinó telefonar el 061, el servei d’atenció mèdica, o bé acudir al centre de salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles