Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El foc ha calcinat 3.200 hectàrees
L’incendi forestal declarat dijous passat a Yeste, a Albacete, continúa avançant sense control després de calcinar 3.200 hectàrees i encara durà uns dies controlar el foc que ha obligat a dessallotjar set llogarets de la zona. Ho ha dit el conseller d’Agricultura, Medi Ambient i Desenvolupament Rural de Castella-la Manxa, Francisco Martínez Arroyo. En total, devers 800 persones han hagut d eser evacuades com a mesura de precaució.
En aquests moments, estan fent feina en les tasques d’extinció unes 400 persones i 66 mitjans, 25 dels quals són aeris. Una xifra que Martínez Arroyo ha qualificat com a “molt alta”.
Martínez Arroyo, que ha assistit a un areunió de coordinació a Yeste, ha afirmat que “som més optimistes que ahir, però som conscients que és un incendi molt difícil, que encara no està controlat i que tardarem uns dies en controlar”.
El canvi en les condicions climàtiques, amb l’arribada del vent i les altes temperatures resgistradesa ala zona, unides a la humitat relativa baixa de la nit del dissabte al diumenge i les característiques del terreny, han dificultat les tasques d’extinció.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui