Les treballadores de la Residència de Majors volen continuar fent l’horari que han fet sempre: treballar 12 hores durant dos dies i descansar-ne tres. El Consell de Formentera considera que aquesta proposta no funciona i, per això, continuen les negociacions amb les treballadores sociosanitàries de la Residència per arribar a un acord.
Dues de les 14 treballadores ja han renunciat de manera voluntària al seu lloc de feina, i una tercera ho farà pròximament. De moment, el Consell, ja ha publicat una oferta de quatre places d’auxiliars sociosanitàries per reforçar el servei i cobrir les baixes que s’hi han efectuat.
Comentaris:
(*) Camps obligatoris
MARIA JESUS BLANCO RIVAS
20/02/2025
Buenas tardes, la noticia que publican esta sesgada. El problema principal no es el horario, y no son 3 días de descanso, son dos. El día siguiente al turno de noche de 12 horas con salida a las 8 de la mañana, no es libre sino saliente del turno nocturno. Estaría bien que se informaran un poco mejor del conflicto y fueran capaces de informar con datos reales. Aunque todos sabemos la fuerza política del Govern en la televisión publica y lo poco que interesa destapar la mala praxis y la mala gestión de las instituciones en cualquiera de las islas. Gracias.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular