L'Ajuntament de Sant Josep està en espera dels resultats de les anàlisis de l'aigua que s'han pres aquest matí.
Divendres passat treballadors de la zona de bany de Punta Xinxó van donar l’avís a l’Ajuntament de Sant Josep que sortien aigües residuals de dos arquetes de la platja, que anaven a parar directament a la mar.
Empresaris d’aquesta zona asseguren que ahir diumenge al matí va tornar a passar el mateix i que ja és la cinquena vegada aquesta temporada. Asseguren que els vessaments són habituals cada estiu des de fa 20 anys i que sempre fa pudor, cosa que els fa perdre clients.
Avui dilluns al matí els operaris hi treballaven per tal d’acabar de desembossar el col·lector de fecals que ocasiona els problemes. A l’Ajuntament han pres noves mostres de l’aigua i esperen poder reobrir avui la platja.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies