Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
En els darrers 5 dies s'han interceptat 11 barques a les Pitiüses, amb més de 150 migrants
Localitzades dues altres embarcacions a Eivissa, una a Santa Eulària des Riu, amb 14 migrants a bord i l’altra a Sant Josep de sa Talaia amb 12 persones.
En els darrers 5 dies han arribat onze barques a les Pitiüses, amb més de 150 migrants. De moment, hi ha comptabilitzats una dona i fins a 8 menors. Del total dels arribats, 10 han donat positiu per coronavirus, i fins a un centenar estan en aïllament sanitari.
Enguany s’han interceptat més 380 migrants a les Pitiüses, 60 més que en còmput total del 2019
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre