Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Ja són 23 els morts, el més recent un nin de 13 anys que va ser atropellat a Arica
També a Xile continuen les protestes després de 5 setmanes de l’inici de les revoltes socials.
Ho fan enmig d’incendis, saquejos i manifestacions a diverses ciutats. Unes protestes que deixen ja 23 morts, el més recent un nin de 13 anys que va ser atropellat a Arica. Els ferits per tirs de perdigons de carabiners no aturen mentre Amnistia Internacional acusa les forces de seguretat xilenes de greus violacions dels drets humans per aturar les protestes.
A Santiago ahir desenes de milers de persones el reuniren a la Plaça Itàlia com és habitual des del passat 18 d’octubre.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix