Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Més d’una trentena d’incendis forestals cremen en aquests moments Cantàbria. El vent sec que bufa del sud hauria afavorit la propagació de les flames, tot i que les darreres hores han estat claus i s’ha aconseguit minvar la xifra inicial de 50 focus actius. De moment no han afectat cap zona habitada, però sí extensions de matoll, àrees de bosc, plantacions d’eucaliptus, així com espais repoblats amb roures. Es preveu que a les pròximes hores canviïn les condicions meteorològiques afavorint les tasques d’extinció.
Darrere d’aquesta tragèdia podria estar la mà humana. La guàrdia civil ha obert diligències a dues persones, tots dos homes, per la seva possible implicació amb l’origen del foc. Un malson que els veïnats asseguren que es repeteix any rere any.
És per això que des de l’executiu autonòmic demanen col·laboració a la ciutadania per aturar els piròmans. Diuen que a ningú no li ha de tremolar la mà a l’hora de denunciar qualsevol possible sospitós. Els bombers han donat per controlat aquest migdia l’incendi de La Alcombra, a Ramales de la Victoria, el que més preocupava de tots. En espera de poder extingir-lo avui capvespre s’han incorporat dos hidroavions i un helicòpter. Es manté l’operatiu amb 760 efectius disponibles.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet