Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Pel que fa a l'obra privada, algunes de les promocions de la ciutat d'Eivissa s'han reiniciat i els treballadors majoritàriament compleixen amb les mesures de seguretat
En el dia de tornada de l’activitat a la construcció, dos dels projectes més importants continuen aturats. Parlam d’obra pública, com el desdoblament de la carretera de Santa Eulària, amb un pressupost de 14,5 milions d’euros.
L’Autoritat Portuària de Balears també ha explicat que l’obra de l’Estació Marítima al moll de Botafoc està suspesa per les mateixes raons que ha explicat l’empresa que du a terme el projecte de l’obra de la carretera de Santa Eulària: manca de material i no poder aplicar les mesures preventives. El projecte disposa d’un pressupost de 13,5 milions d’euros.
Pel que fa a l’obra privada, algunes de les promocions de la ciutat d’Eivissa s’han reiniciat i els treballadors, a les obres que hem enregistrat avui, majoritàriament compleixen amb les mesures de seguretat, treballant amb mascaretes i intentant mantenir la distància de seguretat. La Pimeef confirma l’inici de l’activitat generalitzat a la construcció de les obres que es poden dur a terme. Les reformes a immobles on viu gent encara no estan permeses, uns treballs que executen petites o mitjanes empreses. La Pimeef assegura, sense encara tenir-ne les dades confirmades, que moltes s’acolliran a ERTOs.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys