La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
La investigació es va iniciar el mes d'octubre de 2023 arran de la localització de 8,3 tones d'haixix trobades en tres furgonetes a una platja del nord d'Eivissa
Desarticulada a Eivissa una organització dedicada al narcotràfic. 26 persones han estat detingudes, 12 més es troben en crida i cerca, tot i que no es descarten noves detencions. L’Agència Tributària, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han confiscat 11 tones d’haixix i una tona i mitja de cocaïna.
La investigació es va iniciar el mes d’octubre de 2023 arran de la localització per part de la Guàrdia Civil de 8,3 tones d’haixix trobades en 3 furgonetes a una platja del nord d’Eivissa que més tard els va portar a trobar gairebé 700.000 euros en un traster.
La investigació va revelar que al darrere hi havia una gran organització ben jerarquitzada i organitzada amb una persona que gestionava sistemes de missatgeria encriptada. L’organització estava assentada a Eivissa i introduïa la droga per rutes marítimes entre Sud-amèrica, la península i Eivissa.
Les detencions i confiscacions van començar al mes de maig de 2025 a Eivissa, port de València i Mallorca. Les intervencions més importants es van realitzar el passat mes de juliol amb 2.400 quilos d’haixix en un camió al port d’Eivissa amb destinació a València. I també es van intervenir més de 1.000 quilos de cocaïna al port de València i altres dos quilos al d’Eivissa.
També es van confiscar 525 quilos de cocaïna en una embarcació que va protagonitzar una espectacular persecució a platja d’en Bossa.
Les darreres detencions es van produir el passat dilluns. En total hi ha 26 detinguts per la introducció de 1.500 quilos de cocaïna i 11 tones d’haixix. Però en aquests moments encara hi ha 12 persones en cerca i captura, així que no es descarten més detencions.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones