Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Si els desplaçaments no són justificats, com per exemple venir de vacances, serà obligatori presentar una PCR negativa
Tot i la finalització de l’estat d’alarma les mesures de control sanitari a ports i aeroports de Balears es mantenen vigents. Així, les persones procedents d’altres comunitats autònomes han de justificar el seu desplaçament: per motius laborals, retorn a residència habitual o per un cas de força major.
Si el viatge és de menys de 3 dies, en aquests casos només han d’emplenar un formulari de control. Mentre que si el desplaçament no és justificat, com per exemple venir de vacances, és obligatori presentar una PCR negativa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes