Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

S'investiga si el Grup Cursach va rebre un tracte de favor per part d'agents de la policia i polítics
El cas Cursach és una de les peces derivades del cas que investiga una presumpta trama corrupta dins la Policia Local de Palma instruït pel jutge Manuel Penalva.
El que s’investiga dins d’aquesta peça és si el Grup Cursach va rebre un tracte de favor per part d’agents de la Policia i polítics als quals s’oferien festes amb prostitutes, drogues i alcohol. Els testimonis apunten que, entre els beneficiaris d’aquests serveis, estan el diputat Álvaro Gijón i l’expresident del PP José Maria Rodríguez.
Bartomeu Cursach està a la presó des de fa 5 mesos i fa 10 dies el vam veure declarant des de la presó d’Alacant. Negava que s’haguessin oferit doblers als testimonis del cas. L’empresari declarava com a testimoni en el segon dels dos judicis derivats del cas Cursach que ja s’han celebrat. Al primer es va condemnar el nebot de Cursach, Pedro Rosselló, a 1 any i 3 mesos de presó, per amenaçar una testimoni protegida del cas. Al segon, es va condemnar un exporter de Tito’s per amenaçar un altre testimoni protegit, en el seu cas, a 2 anys i mig de presó.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13