Mentrestant el Govern català ha aprovat un decret que obliga a contractar els VTC amb antelació
Després de nou dies de vaga, els taxistes de Madrid han continuat amb les seves mobilitzacions i treballen en una proposta que rebaixi les seves pretensions inicials. Ho fan després que la Comunitat de Madrid ha dit que no imposarà una legislació que suposi l’extermini dels VTC. Els taxistes de Madrid ja han dit que acceptarien una solució com la catalana que exigeixi un temps mínim de reserva, per poder contractar vehicles de les plataformes Uber o Cabify.
I a Barcelona ja s’ha posat fi a la vaga després que avui mateix el Govern autonòmic ha aprovat un decret que obliga a precontractar el servei VTC amb una antelació mínima de 15 minuts. Aquesta normativa entrarà en vigor divendres que ve. Qui no la compleixi, s’exposa a una multa de fins a 1.400 euros. A més, el govern autonòmic té previst controlar la transmissió de llicències de taxis i VTC per regular aquest mercat i afrontar la reforma del sector. Els VTC ja han anunciat que davant aquest decret hi haurà acomiadaments.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys