El sindicat CCOO considera "insuficients" les propostes fetes per la direcció de l'entitat
La negociació de l’ERO de CaixaBank continua endavant. De moment, els sindicats ja han aconseguit que l’empresa renunciï als acomiadaments forçosos per cobrir les més de dues mil baixes a tot Espanya que preveu el procés de reestructuració de Caixabank. Una mesura que el sindicat CCOO, majoritari dins l’entitat en l’àmbit estatal, considera insuficient. Asseguren que això implicarà mobilitats forçoses.
La direcció també ha accedit a valorar un increment de les compensacions. La proposta actual és de 40 dies per any amb un màxim de 18 mensualitats, 24 en el cas dels menors de 53 anys. Les negociacions acaben d’aquí a dues setmanes.
Després de la reunió celebrada avui dematí a Madrid, l’empresa ha citat els sindicats a una nova trobada el pròxim dia 6 de maig per continuar negociant les condicions de l’expedient de regulació d’ocupació que a les Illes podria afectar una cinquantena de treballadors i provocar el tancament de 25 oficines.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'