Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La reunió dels equips negociadors d'ahir horabaixa va acabar sense acord
Les negociacions entre el PSOE i Unides Podem continuaran després que fracassàs la reunió d’ahir entre els equips negociadors de les dues formacions de cara a la investidura de Pedro Sánchez.
Avui, la ministra portaveu del Govern en funcions, Isabel Celaá, ha constatat les diferències amb Unides Podem, però, ha dit, hi ha ganes de continuar negociant.
La reunió entre les dues formacions, celebrada ahir vespre en una sala del Congrés dels Diputats, va durar quatre hores i va acabar sense acord. Mentre que Unides Podem vol formar part d’un executiu de coalició, el PSOE opta per governar en solitari.
Els socialistes constaten les diferències amb la formació de Pablo Iglesias però, encara creuen que un acord entre tots dos és factible. Per part d’Unides Podem, però, reconeixen sentir-se decebuts perquè la formació de Sánchez, han dit, té una posició inamovible. Ciutadans afirma que estan preparats per a l’escenari d’unes noves eleccions.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13