Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reunió dels equips negociadors d'ahir horabaixa va acabar sense acord
Les negociacions entre el PSOE i Unides Podem continuaran després que fracassàs la reunió d’ahir entre els equips negociadors de les dues formacions de cara a la investidura de Pedro Sánchez.
Avui, la ministra portaveu del Govern en funcions, Isabel Celaá, ha constatat les diferències amb Unides Podem, però, ha dit, hi ha ganes de continuar negociant.
La reunió entre les dues formacions, celebrada ahir vespre en una sala del Congrés dels Diputats, va durar quatre hores i va acabar sense acord. Mentre que Unides Podem vol formar part d’un executiu de coalició, el PSOE opta per governar en solitari.
Els socialistes constaten les diferències amb la formació de Pablo Iglesias però, encara creuen que un acord entre tots dos és factible. Per part d’Unides Podem, però, reconeixen sentir-se decebuts perquè la formació de Sánchez, han dit, té una posició inamovible. Ciutadans afirma que estan preparats per a l’escenari d’unes noves eleccions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros