Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La circulació estarà restringida a la zona fins el dijous
L’asfaltat del Passeig Mallorca ha obligat a tallar l’accés al centre de Ciutat des del Passeig Marítim. S’ha restringit la circulació al Passeig Mallorca i a l’Avinguda de l’Argentina, a la zona entre el parc de la Feixina i el carrer Caro.
Es preveu que l’asfaltat afecti el trànsit en aquesta zona fins aquest dijous, fet que ha afectat negativament alguns usuaris. D’altres, però, no s’han vist tan perjudicats.
Les obres formen part de la campanya d’estiu de l’Ajuntament per millorar el paviment de Ciutat. Les actuacions previstes al Passeig Mallorca comprenen una superfície de 8.000 metres quadrats i tenen un pressupost de 80.000 euros.
L’asfaltat continuarà aquest dimarts fins a la seu de la Policia Nacional i la circulació s’anirà restringint al matí segons avancin les obres. Es proposa un itinerari alternatiu per arribar al centre pels carrers de Monsenyor Palmer i d’Espartero.
Aquesta setmana també s’asfaltaranels carrers de la Llibertat, Dragonera, del General Riera i la carretera de Valldemossa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire