Aquest nou cable evitarà que panes elèctriques deixin part de Formentera a les fosques
A les Pitiüses, continuen fent feina en el nou enllaç elèctric que està previst que uneixi Eivissa i Formentera l’any que ve. Aquest nou cable evitarà que panes elèctriques puguin deixar part de Formentera a les fosques.
Red Eléctrica i el Consistori de Santa Eulària han informat vesins i comerciants que aquestes obres tallaran la circulació total a la carretera de Puig d’en Valls, i a les rutes alternatives. Les obres no afectaran el centre de salut, ni la zona esportiva; sí, però, algunes línies de transport públic i escolar.
Unes feines que s’aturaren el maig, per mor de l’inici de la temporada turística, i que es preveu que finalitzaran el pròxim 12 de desembre. Els negocis de la zona, però, no creuen que sigui així, i pronostiquen pèrdues.
Red Eléctrica manté els terminis previstos d’entrada en servei del nou enllaç elèctric submarí entre les Pitiüses per finals del 2023.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut