Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El pressupost de les obres és de 2,2 milions d'euros
A Capdepera continuen les obres per reparar els passejos de Cala Rajada que el gener passat foren arrassats per la borrasca Glòria. L’estat d’alarma no ha obligat a paralitzar aquestes feines, perquè Demarcació de Costes les va declarar “d’emergència”. La reforma, això sí, acabarà més tard del previst perquè han hagut de reduir la plantilla que hi fa feina.
En total hi treballen 13 operaris. És la meitat del personal que hi hauria a l’obra en circumstàncies normals. La constructora ha hagut d’aplicar un estricte protocol per garantir la salut dels treballadors i que puguin fer feina mantenint les distàncies. Això allargarà els terminis de l’obra que probablement no es podrà acabar al juny com estava previst.
Al passeig Marítim, ja s’ha començat a formigonar i s’estan fent els murs de contenció. En canvi, al passeig de cala Gat, que va passar per ull en dos punts, l’obra avança més a poc a poc.
El pressupost de les obres és de 2,2 milions d’euros. El Ministeri de Transició Ecològica en pagarà la meitat, i la resta, l’Ajuntament de Capdepera, que ha demanat la implicació econòmica del Consell de Mallorca i el Govern balear.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols