Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Una trentena de treballadors es concentren exigint solucions a la seva situació
Els 450 empleats de Thomas Cook que queden a Palma reclamen una solució a la seva situació. Se senten ostatges perquè molts han de continuar fent feina dos mesos després de la fallida del turoperador.
Una trentena de treballador s’ha rebut amb un passadís de protesta a l’equip de l’administrador concursal que liquidarà l’empresa. Les negociacions entre el comitè dels treballadors i l’empresa varen començar el passat 7 de novembre i, previsiblement, s’allargaran un mes.
Segons els treballadors, l’empresa es nega a atorgar-los permisos retribuïts. La plantilla considera que se’ls ha utilitzat amb fins electorals i demanen respostes al Ministeri i al Govern.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix