Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Moviment Ciutadà EPIC demana a les autoritats competents que controlin aquesta activitat
Les conegudes ‘party boats’ continuen provocant maldecaps a alguns veïns i empresaris d’Eivissa. També molesten els negocis que hi ha a la zona on surten aquestes embarcacions.
El Moviment Ciutadà EPIC denuncia que la música de les ‘party boats’ i també la que posen alguns iots fondejats a la badia, molesta alguns vesins. Altres, per contra, ja hi estan acostumats i no es queixen de la remor.
EPIC demana a l‘ajuntament d’Eivissa i a Autoritat Portuària que controli la remor a la zona, així com els fondejos d’embarcacions sobre posidònia. El consistori, per part seva, assegura que ha instat en nombroses ocasions a Demarcació de Costes, l’autoritat competent, que reguli aquestes activitats.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata