Continuen sense detectar-se microorganismes a la sala d’operacions i tampoc a la sala de parts de l’Hospital de Formentera. És el resultat dels darrers cultius efectuats en les instal·lacions.
El laboratori oferirà els resultats definitius a mitjan setmana i serà llavors quan es decidirà quan s’hi pot reprendre el funcionament normal. Fins avui s’han hagut de reprogramar deu intervencions quirúrgiques no urgents que es duran a terme en els pròxims dies. Hi ha hagut un únic trasllat a l’Hospital de Can Misses, a Eivissa: un part que va tenir lloc dissabte de matinada.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa